Five CBD, THC wordt gelanceerd op 20 april

16 Apr 2021

Five CBD, THC wordt gelanceerd op 20 april

Klik hier om het volledige artikel te lezen.

Beauty-merken laten het gras niet onder hun voeten groeien. Hier worden vijf nieuwe producten gelanceerd met CBD, THC en andere cannabinoïden op tijd voor 20 april.

Drew Martin x Heretic Parfum The Herbalist Eau de Parfum

Meer van WWD
  • All of the Fashion bij de 2021 BAFTA Awards

Beschikbaar op 20 april voor $ 250 bij Sweet Flower-winkels.

Net zoals hij deed met zijn iconoclastische Goop-samenwerking, is de oprichter van Heretic Parfum Douglas Little heeft een nieuw taboe ontdekt: cannabis. In samenwerking met het cannabismerk Drew Martin herdefinieert Little functionele geur door THC, de psychoactieve cannabinoïde die in cannabis wordt aangetroffen, in zijn nieuwste samenwerking op te nemen.

De uitdagingen bij het formuleren van het product waren legio, inclusief fabricagebeperkingen en een zwaar regelgevend landschap. Little denkt echter dat apotheken een grote geldmaker kunnen zijn voor beautymerken. "Er is een klant die daar om een ​​heel specifieke reden naartoe gaat, en als je een ondernemer of innovator bent, het is net als het Wilde Westen en echt opwindend", zei hij.

Martin zei dat het publiek van cannabis alleen groeiend. "We bevinden ons op dit omslagpunt om [cannabis] aan een bredere groep mensen te kunnen introduceren, en op zeer innovatieve manieren," zei hij. "Gezien het feit dat we allebei toonaangevend zijn geweest in onze respectievelijke industrieën, dachten we dat het mooi zou zijn om uit te breiden naar de natuurlijke overlapping tussen onze beide producten en merken."

De cannabissoort in de geur heeft tonen van citroen en dennen, en Little bevatte ook wierook, lavendel en hinoki vanwege hun ontspannende eigenschappen. Bronnen uit de industrie schatten de detailhandel voor de beperkte eerste reeks van de samenwerking op $ 60.000.

Saint Jane Hydrating Petal Cream

Beschikbaar in juni op saintjanebeauty.com en Sephora voor $ 68.

Saint Jane Beauty haalde de krantenkoppen toen het debuteerde met zijn luxe kijk op CBD-huidverzorging, te beginnen met zijn heroïsche gezichtsolie. Nu breidt Casey Georgeson, CEO en oprichter van Saint Jane, haar horizon - en categorieën uit. In juni lanceert het merk de Hydrating Petal Cream, een met CBD verrijkte emulsie die is geïnspireerd op de manier waarop bloembladen hun schoonheid behouden door wateropname.

“Het kwam tot mij toen ik een fotoshoot deed, en Petal Cream werd dit passieproject om de perfecte balans te vinden tussen een product dat echt hydrateert en deze ongelooflijke, delicate, zijdezachte textuur heeft, ”zei Georgeson.

Naast CBD bevat de crème ook peptiden van hibiscus. zaden en 10 andere bloemenessenties. Gezien de hydraterende voordelen en vederlichte textuur, denkt Georgeson dat het product een hit zal zijn voor huidtypes. "We leren veel over CBD omdat er nog steeds diepgaand onderzoek naar wordt gedaan, maar we weten dat het ontstekingsremmend werkt, dat het kan helpen de olieproductie in balans te brengen en dat het irritatie en huidstress kan aanpakken", zei Georgeson.

Bronnen uit de industrie schatten de detailhandelsverkopen op meer dan $ 5 miljoen in de eerste 12 maanden op de markt, hoewel het merk geen commentaar wil geven op de schatting.

Ô

Verkrijgbaar bij lifeinô. com. Prijzen variëren van $ 24 tot $ 53.

Als Miss Colombia 2013 en Miss Universe 2014 was schoonheidskoningin Paulina Vega uniek gepositioneerd om niet één, maar twee huidverzorgingslijnen te starten. Vorig jaar richtte ze "masstige" Mind Naturals op, en vorige maand debuteerde ze Ô (uitgesproken als "awe"), de volwassen prestige-zusterlijn.

Ô, die d-to-c verkoopt, heeft vier voorraadeenheden, allemaal met CBD: een pH-gebalanceerde gezichtsreiniger, vochtinbrengende crème tegen veroudering, oogcrème tegen veroudering en voedend gezichtsmasker.

Elk product bevat een reeks plantaardige ingrediënten om de biodiversiteit van Colombia, zei Luis Merchan, CEO van zowel Ô als Mind Naturals. Bronnen uit de industrie schatten dat het merk in het eerste jaar op de markt tussen de $ 2 miljoen en $ 5 miljoen aan verkopen zal behalen, en Merchan voegde eraan toe dat het merk plannen heeft voor talloze lanceringen.

"Aanpassing is een groot deel van wat klanten willen vandaag, dus we zullen producten beschikbaar hebben voor alle huidtypes, ”voegde Merchan toe. "We willen ervoor zorgen dat we aan specifieke behoeften voldoen."

Duurzaamheid gaat hand in hand met het presenteren van de flora en fauna van Colombia. "We hebben een biologische praktijk [op de boerderij], en dat wilden we in beide merken implementeren", zei Merchan.

Kush Queen Bäre + CBD / THCv-tinctuur

Verkrijgbaar bij kushqueen.shop voor $ 89,99.

De reis van Kush Queen-oprichtster Olivia Alexander met cannabis begon letterlijk aan de frontlinie van de industrie. Toen ze 18 was, werkte ze als 'budtender' (het verkoopmedewerker-equivalent in cannabisapotheken), waar ze veel van haar eigen kennis over de plant en zijn verschillende moleculen opdeed.

“We proberen altijd om denk creatief na over hoe we nieuwe moleculen in formuleringen gebruiken, ”zei Alexander. Nu heeft haar merk toegewijde volgers die de producten doorgaans elke dag gebruiken. Voor fans van eetbare producten heeft ze Bäre + CBD / THCv-tinctuur gemaakt. Een van zijn gelijknamige ingrediënten, THCv, is een variant van psychoactieve cannabinoïde THC die zijn kenmerkende eetlustopwekkende eigenschappen mist.

Hoewel tincturen een vroege categorie voor CBD waren, zei Alexander dat ze nog steeds een beproefde manier zijn. om effectieve producten te maken. "THCv kan in zijn huidige staat niet door de huid worden verspreid, de echte beste manier om ze in te nemen is oraal", zei ze.

Het product is niet psychoactief, zei Alexander, wanneer de juiste dosering wordt gevolgd. Het merk verwacht dat het product een bestseller wordt, een ambitieus doel voor een merk met meer dan 70 voorraadeenheden in zowel hennep-afgeleide (vrij verkrijgbare) als cannabis-compatibele ruimtes. "Als je erachter komt dat er een wietsoort is die je niet de munchies bezorgt, is dat alles wat je hoeft te zeggen", zei Alexander. Bronnen uit de industrie schatten dat de tinctuur in het eerste jaar op de markt $ 500.000 aan detailhandel zal opleveren.

Fitish Wellness Elixirs

Verkrijgbaar bij fitish.com voor $ 80.

Toen Jenna Owens, oprichtster van CBD-huidverzorgingsmerk Fitish, een reeks producten voor actieve individuen wilde maken, had ze niet de middelen om een ​​tinctuur op de markt te brengen. "Ik had geen cannabisgeld om direct in de tinctuurbranche te komen, maar mijn hele doel was om dit veelzijdige, atletische merk te creëren en huidverzorging begint natuurlijk van binnen", zei ze.

Nu haar merk in een stroomversnelling is geraakt, heeft ze de buzz - en ingrediëntenkennis - om een ​​gedifferentieerd product op de markt te brengen. Voer haar twee nieuwe wellness-elixers in, die op 16 april worden gelanceerd, een met vlierbessen en de andere vitamine C.

Toen Owens de mandmaten op haar website zag toenemen, voelde ze zich op haar gemak bij het aanbieden van een iets duurder product. "De meeste van onze huidverzorging is minder dan $ 50," zei ze. "Maar vanuit een zakelijk perspectief wil je jezelf niet in een hokje stoppen in huidverzorging. Het kan klanten opleveren die CBD nog niet oraal innemen, of meer mannen die niet zo goed zijn op hun huidverzorgingsregimes. ”

Bronnen uit de industrie schatten dat de twee tincturen een omzet van $ 1 miljoen bereiken voor hun eerste jaar op de markt.

Voor meer van WWD.com, zie:

China plannen verbod op CBD-cosmetica

Beam, het CBD-wellnessmerk, Zamelt $ 5 miljoen in in serie A-financiering

Chelsea Handler publiceert openingsdag; Amerika is terug; Cannabis Kit